
Şarkının sonunda geçen skitle bitiriyorum yazıyı.
2009 Yılı ve savaş halen devam ediyor ve elimizden hiç bir şey gelmiyor
Ama Filistinde yaşananlar onların acısı değil bizim ayıbımızdır.
Ve sen çocuk ağlama ve unutma Filistinde Doğan her çocuk ŞEHİTTİR.
Şarkıyı yazının devamında bulabilirsiniz.
M.Erdogmus ft. Shozy – Cennetin Cocuklari
[media]http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=50984 890[/media]
kaynak:
[media]http://www.heybet.net/m-erdogmus-ft-shozy-cennetin-cocuklari.html[/media] (kiÅŸisel blogum)