Filistin’de yaÅŸanılan acıları çok güzel bir dille anlatmış Mustafa ErdoÄŸmuÅŸ ve Shozy . Dinlerken gözlerim nemlendi. Bunun hesabını nasıl vericez ahirette bilmiyorum. Dünya’nın her tarafında müslümanlara yapılan eziyetlerde bizim payımız büyüktür. Bizim sayemizde onlara bu iÅŸkenceleri yapmaya güç buluyorlar. Elimizden ne gelirse yapmalıyız. Boykot Devam Etmelidir. Bunun hesabını ahirette veremeyeceÄŸiz
Şarkının sonunda geçen skitle bitiriyorum yazıyı.
2009 Yılı ve savaş halen devam ediyor ve elimizden hiç bir şey gelmiyor
Ama Filistinde yaşananlar onların acısı değil bizim ayıbımızdır.
Ve sen çocuk ağlama ve unutma Filistinde Doğan her çocuk ŞEHİTTİR.
Şarkıyı yazının devamında bulabilirsiniz.


M.Erdogmus ft. Shozy – Cennetin Cocuklari
[media]http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=50984 890[/media]
kaynak:
[media]http://www.heybet.net/m-erdogmus-ft-shozy-cennetin-cocuklari.html[/media] (kiÅŸisel blogum)