• 08-05-2025, 01:25:26
    850 bin TL hepsi 200 TL lik olsa 4 balaya eder

    1 balya ebatı *
    eni : 16cm
    boyu : 7,2 cm
    yüksekliği ise 20 cm (10 deste olur her bir deste de 100 adet para bulunur)
    dir.

    1 balya 16 cm x 7,20 cm x 20 cm dir

    4 balya yan yana konulsa 16 cm x 28,80 cm x 20 cm yapar (50 bini hiç düşünmüyorum)

    gösterdiğiniz fotodaki para kasası küçük ev tipi para kasası

    fotoğraftaki para kasası
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-mini...asasi-60619297
    veya
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-sesl...asasi-61174726
    buna benziyor

    eğer ilk kasa ise siz buraya hiç para koymadınız çünkü ebattan para sığmıyor,
    eğer ikinci kasa ise para sığıyor ama zorlanma ve açılma durumunda sesli ikaz veriyor
    evde biri yokken paranın alınma durumu olabilir ama şifreyi ve anahtarı elde etmesi lazım

    eninde sonunda suç sizin bu devirde bu para enflasyonist ortamda TL olarak evde saklanır mı?


    * http://marturdoviz.com.tr/turk-lirasi.htm
  • 08-05-2025, 08:51:16
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    850 bin TL hepsi 200 TL lik olsa 4 balaya eder

    1 balya ebatı *
    eni : 16cm
    boyu : 7,2 cm
    yüksekliği ise 20 cm (10 deste olur her bir deste de 100 adet para bulunur)
    dir.

    1 balya 16 cm x 7,20 cm x 20 cm dir

    4 balya yan yana konulsa 16 cm x 28,80 cm x 20 cm yapar (50 bini hiç düşünmüyorum)

    gösterdiğiniz fotodaki para kasası küçük ev tipi para kasası

    fotoğraftaki para kasası
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-mini...asasi-60619297
    veya
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-sesl...asasi-61174726
    buna benziyor

    eğer ilk kasa ise siz buraya hiç para koymadınız çünkü ebattan para sığmıyor,
    eğer ikinci kasa ise para sığıyor ama zorlanma ve açılma durumunda sesli ikaz veriyor
    evde biri yokken paranın alınma durumu olabilir ama şifreyi ve anahtarı elde etmesi lazım

    eninde sonunda suç sizin bu devirde bu para enflasyonist ortamda TL olarak evde saklanır mı?


    * http://marturdoviz.com.tr/turk-lirasi.htm
    hocam sizi uğraştırmışız para tl olarak değildi ben toplam tutarı yazdım altın dolar veya euroydu
  • 08-05-2025, 10:52:13
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    850 bin TL hepsi 200 TL lik olsa 4 balaya eder

    1 balya ebatı *
    eni : 16cm
    boyu : 7,2 cm
    yüksekliği ise 20 cm (10 deste olur her bir deste de 100 adet para bulunur)
    dir.

    1 balya 16 cm x 7,20 cm x 20 cm dir

    4 balya yan yana konulsa 16 cm x 28,80 cm x 20 cm yapar (50 bini hiç düşünmüyorum)

    gösterdiğiniz fotodaki para kasası küçük ev tipi para kasası

    fotoğraftaki para kasası
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-mini...asasi-60619297
    veya
    https://www.bauhaus.com.tr/yale-sesl...asasi-61174726
    buna benziyor

    eğer ilk kasa ise siz buraya hiç para koymadınız çünkü ebattan para sığmıyor,
    eğer ikinci kasa ise para sığıyor ama zorlanma ve açılma durumunda sesli ikaz veriyor
    evde biri yokken paranın alınma durumu olabilir ama şifreyi ve anahtarı elde etmesi lazım

    eninde sonunda suç sizin bu devirde bu para enflasyonist ortamda TL olarak evde saklanır mı?


    * http://marturdoviz.com.tr/turk-lirasi.htm
    Allah iyiliğini versin
  • 29-09-2025, 23:39:41
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizi uğraştırmışız para tl olarak değildi ben toplam tutarı yazdım altın dolar veya euroydu
    Hocam affınıza sığınırak soruyorum umarım bulunmuştur para ama durum ne oldu tesadüfen denk geldim konuya tekrar merak ettim
  • 30-09-2025, 01:36:49
    10 gr altınım var, evin içinde koyduğum yere 7/24 kayıt yapan IPS kamera ekledim bulut satın aldım. Hocam önlemleri daha fazla artırmalıydınız. Veya banka kasası.
  • 30-09-2025, 09:40:46
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam affınıza sığınırak soruyorum umarım bulunmuştur para ama durum ne oldu tesadüfen denk geldim konuya tekrar merak ettim
    hocam üstüne soğuk su içtik, eve olan güvenim gitti. elektriğe ihtiyaç duymayan şarjlı kameralardan taktırdım. başka elimizden gelen de bir şey olmadı. kuş oldu uçtu
  • 30-09-2025, 09:41:25
    FıratBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gr altınım var, evin içinde koyduğum yere 7/24 kayıt yapan IPS kamera ekledim bulut satın aldım. Hocam önlemleri daha fazla artırmalıydınız. Veya banka kasası.
    haklısınız. hocam hata etmişiz. ips kamera elektrik gidince kayıt alıyor mu

    eğer paranız birikirse kesin bankaya alın o hatayı biz yaptık. yıllık 15 bin civarı
  • 30-09-2025, 09:56:48
    Oopinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam.. master şifre ile açılmış muhtemelen.. 1245 olur yüzde 90.
    Bende öyle olduğunu düşünüyorum, bir de bunlar otel odaları kasaları.. öyle beklediğiniz gibi güvenli değil.

    Deneyin bakalım, kitliyken sizinki de böyle açılıyor mu? https://www.youtube.com/shorts/GlOZUOFErOc

    Açılırsa, yakınlarınızı suçlamayın hocam. Geçmiş olsun. Bende otelde şifreyi unuttuğumda, personel aslında ne kadar güvensiz olduğunu göstermişti bu kasaların.
  • 01-10-2025, 23:50:49
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız. hocam hata etmişiz. ips kamera elektrik gidince kayıt alıyor mu

    eğer paranız birikirse kesin bankaya alın o hatayı biz yaptık. yıllık 15 bin civarı
    tanıdık bulduk halkbanktan aldık yıllık 2 bin tl hocam kasa. elektriği bina dışından kesmeleri lazım o zaman IPS kamera da bir şey yapamaz. Ama evin içine girer şarteli indirirlerse o zamana kadar olan süre zarfını kaydeder, kişiler görünür.