geçmiş olsun hocam.. master şifre ile açılmış muhtemelen.. 1245 olur yüzde 90.
Bende öyle olduğunu düşünüyorum, bir de bunlar otel odaları kasaları.. öyle beklediğiniz gibi güvenli değil.
Deneyin bakalım, kitliyken sizinki de böyle açılıyor mu?
https://www.youtube.com/shorts/GlOZUOFErOc
Açılırsa, yakınlarınızı suçlamayın hocam. Geçmiş olsun. Bende otelde şifreyi unuttuğumda, personel aslında ne kadar güvensiz olduğunu göstermişti bu kasaların.