• 03-05-2025, 18:00:47
    #1
    Merhabalar, yeni ofisimi açmış bulunmaktayım, gerçekten güzel oldu bence, baya özenerek ve emek vererek yaptık. Tabii daha tam bitiremedik eksiklerimiz var.
    Sizce nasıl olmuş, ofis için başka süs eşya vs. ne alabilirim?
    Yer: İstanbul - Kağıthane
    Not: Televizyon, Klima vs. herşey var sadece telefonda açıya sığmadı.


  • 03-05-2025, 18:04:03
    #2
    Çok güzel olmuş hocam hayırlı uğurlu olsun
  • 03-05-2025, 18:04:06
    #3
    10 numara 5 yıldız olmuş hocam hayırlı uğurlu olsun.
  • 03-05-2025, 18:04:12
    #4
    Platin üye
    Çok güzel görünüyor, emeğinize sağlık..
  • 03-05-2025, 18:04:53
    #5
    Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş hocam hayırlı uğurlu olsun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara 5 yıldız olmuş hocam hayırlı uğurlu olsun.
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel görünüyor, emeğinize sağlık..
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar, bence şunu da koy dediğiniz birşey varsa önerileri alabilirim
  • 03-05-2025, 18:05:31
    #6
    imrozhaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar, bence şunu da koy dediğiniz birşey varsa önerileri alabilirim
    Kocaman bir Atatürk portresine ne dersiniz
    • AFNaNTiK
    AFNaNTiK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-05-2025, 18:06:26
    #7
    Çok şık harika olmuş Allah ağız tadıyla otursun hocam maşallah
  • 03-05-2025, 18:06:46
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaman bir Atatürk portresine ne dersiniz
    Eksikten kastım oydu Merdivenin tam karşısında kocaman duvar var oraya Altın çerçeveli Atatürk portresi ve Türk bayraklı cam çerçeve siparişi verdim ama gelmedi halen
  • 03-05-2025, 18:08:31
    #9
    Oturacağınız koltuğun yani makam koltuğunun biraz daha yüksek ve hareketli (tam göremediğim için, belki de öyledir) olmasını tavsiye ederim. Hayırlı işleriniz olsun bu arada güzel olmuş gayet.