• 03-05-2025, 00:54:20
    #19
    Yeni çıkan kanuna göre artık böyle
  • 03-05-2025, 14:24:17
    #20
    Arkadaşlar da açıklamış yeni kanunda bu hyp ismi verilen sağlık taramaları aile hekimlerinin maaşını önemli ölçüde arttırıyor bu yüzden çoğu bu taramaları yapmaya başladı. Yıllardır bu taramalar var arkadaşlar ama maaşa katkısı az diye aile hekimleri önemsemiyordu. Şimdilerde ise bazı taramaları sağlık ocağına gitmeden bile yalandan dolduruyorlar. Böyle acil vs. ifadeleri kullanmaları yanlış olmuş keşke düzgünce açıklayıp davet etseymiş.
  • 03-05-2025, 14:45:19
    #21
    33 yaşındayım 1 kere bile aramadılar, doktora sağlık ocağına hiç gitmem. Gözden çıkarmışlar beni sanırım