Youtube yeni video oynatıcı hakkında düşünceleriniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Youtube yeni video oynatıcı hakkında düşünceleriniz?
2
●
126
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Youtube yeni video oynatıcı hakkında düşünceleriniz?
02-05-2025, 04:27:29
#1
VektorMedya
Ses seviyesinin sağ yaraftan ayarlanmasına bir türlü alışamadım, garip hissettiriyor, o hissiyatı yaşayan var mı?
02-05-2025, 05:48:38
#2
TheSeth
ilk başta garip gelir sonra alışıyorsun bir şekil. Discord'a gelen her arayüz güncellemesinde ne kötü şey dedim 1-2 güne alıştırıyorlar
02-05-2025, 07:51:43
#3
izzet_baku
Bende hala degismedi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler