• 02-05-2025, 04:27:29
    #1
    Ses seviyesinin sağ yaraftan ayarlanmasına bir türlü alışamadım, garip hissettiriyor, o hissiyatı yaşayan var mı?
  • 02-05-2025, 05:48:38
    #2
    ilk başta garip gelir sonra alışıyorsun bir şekil. Discord'a gelen her arayüz güncellemesinde ne kötü şey dedim 1-2 güne alıştırıyorlar
  • 02-05-2025, 07:51:43
    #3
    Bende hala degismedi