• 30-04-2025, 22:53:18
    #1
    Merhabalar,

    öncelikle hepimizin 1 mayıs işçi bayramı kutlu olsun. Yapay zekayla bir video yaptım, umarım beğenirsiniz. Desteklerinizi de hikayenizde paylaşarak bekliyorum.

    https://www.instagram.com/reel/DJFSQ...FxNW42bWpmeg==
  • 01-05-2025, 10:13:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bütün işçilerin çalıştığı, memurların tatil yaptığı bir işçi bayramı daha.
    Bu ülkede işçinin köpek kadar değeri yok.
    Ama bayramı var.
    Bayramda da işçi çalışmaya devam ediyor...
  • 01-05-2025, 10:35:06
    #3
    İşçinin, Emeğin ve Emekçinin Bayramı kutlu olsun.
    Ama sözde bayram tabiki. Ülkede şuan bir tek işçiler çalışıyor.