Tepkiniz Ne Olurdu ? Usta Şoförler R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tepkiniz Ne Olurdu ? Usta Şoförler R10+
10
●
330
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tepkiniz Ne Olurdu ? Usta Şoförler R10+
1
2
28-04-2025, 21:16:51
#10
ferhatuzun
videonun başlarında klasik kadın kadın şoför normal dedim, sonunu izleyince de klasik türk şoförleri buda normal dedim
28-04-2025, 23:22:24
#11
ByMaster
aracı almaya giderken trafiği tehlikeye attığını düşünen sadece ben miyim ? sağa sola bakmadan bodoslama koşuyor gibi geldi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler