• 28-04-2025, 21:33:35
    #28
    39 yaşındayım, evlenmeyi düşünmüyorum ve aramıyorum da. Herkes evlenecek diye bir kural yok. Kendinizi böyle şeylere şartlandırmayın.
  • 28-04-2025, 22:49:54
    #29
    Gerekli maddi imkanlara ulaşmadan evlilik aptallıktır. Sefalet ortamında çocuk doğurup, birçok imkandan mahrum bırakmaya ne hakkim var. Ben çektim çocuğum çekmesin.
  • 29-04-2025, 08:22:50
    #30
    evlilik insanı olmadığıma kanaat getirdim bu yüzden düşünmüyom hocam
  • 29-04-2025, 09:36:02
    #31
    evlenecek olman çocuk yapacağın anlamına gelmiyor.
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli maddi imkanlara ulaşmadan evlilik aptallıktır. Sefalet ortamında çocuk doğurup, birçok imkandan mahrum bırakmaya ne hakkim var. Ben çektim çocuğum çekmesin.
  • 29-04-2025, 10:00:41
    #32
    Çok ağır üşengeç birisi olduğum için sadece spor yapmaya üşenmiyorum. Bu hayatta geri kalan her şey için 'Kim uğraşacak şimdi?' kafasındayım, o yüzden evlenemeyeceğim gibi çünkü evlenmek için bile üşeniyorum.Spora nasıl üşenmiyorsun diye soranlar için, zorunda olduğum şeyler için asla üşenmem.
  • 29-04-2025, 10:02:29
    #33
    Enteresandır, ben ve birkaç arkadaşım da bu sene evleniyoruz. Cidden evlilik senesi oluyor.
  • 29-04-2025, 14:47:12
    #34
    Printerbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenecek olman çocuk yapacağın anlamına gelmiyor.
    Evlilik olduğunda bu kararı sadece benmi verecem.
  • 29-04-2025, 15:45:25
    #36
    Evet zor, imkansız değil. Allah yardım eder, yeter ki anlayışlı hak eden birisini bulun.