• 23-04-2025, 08:03:47
    #1
    Bir ara forumda meşhur olan çok güvenilir, 30 liraya .com domain var diye atıp tutulan bu arkadaşlar bugün artık onlarda olmayan, transfer edilmiş domainim için aylar öcesine ait 27€ fatura çıkarmış. Ödemezseniz tahsilat firmasına veririz vs. tarzı bir mail çekmişler.
  • 23-04-2025, 08:11:12
    #2
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Şaşırtmadı
  • 23-04-2025, 08:39:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Az önce ki mesajım yine silinmiş. Ne demiş atalarımız "doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" 😀
  • 23-04-2025, 08:45:53
    #4
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce ki mesajım yine silinmiş. Ne demiş atalarımız "doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" 😀
    Ben de siz sildiniz sanmıştım. Mod arkadaşın konusu da duruyor hâlâ bu arada.
  • 23-04-2025, 09:13:50
    #5
    Aynı durumu ben de yaşadım. Geçen sene bir kampanya ile üç domain satın almıştım. Bu yıl, aynı üç domain için benden yaklaşık 66 euro talep ettiler. Ancak panele hiç girmediğim için ilgilenmedim ve iptal talebinde bulunmadım. Buna rağmen, sistemde kayıtlı bir kartım olmamasına karşın domainlerin süresini otomatik olarak uzattılar ve sürekli ödeme talep etmeye başladılar.


    E-posta üzerinden ilgili alan adlarını kullanmayacağımı ve sürenin bitmesine bir hafta kala iptal talebinde bulunduğumu, ancak faturayı iptal edemediğimi belirttim. Onlar ise işlemin en az 14 gün önce yapılması gerektiğini söylediler. Bunun üzerine, “Sistemde kayıtlı kartım yok, otomatik ödeme talimatı vermedim. Benden herhangi bir ücret tahsil etmeden neden alan adlarını uzatıyorsunuz?” diye sordum. Bana belirli bir ödeme tarihi verdiler ve bu tarihe kadar ödeme yapmazsam avukat aracılığıyla iletişime geçeceklerini söylediler.


    Ben de tekrar yazıp “Alan adlarının sonraki ödeme tarihi geçmeden, sürenin bitmesine bir hafta kala iptal talebinde bulundum. Sistemde kayıtlı bir kartım yok ve otomatik ödeme talimatı vermedim. Benden herhangi bir tahsilat yapmadan alan adlarını kendiniz uzatıp para talep ediyorsunuz.” dedim ve ödeme yapmayacağımı belirttim. Bunun üzerine, checkdomain hesabımı kalıcı olarak kapattılar ve ardından sadece “Tarafımızdan iptal edilmiştir.” şeklinde bir e-posta gönderdiler.
  • 23-04-2025, 10:16:49
    #6
    MajoR44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu ben de yaşadım. Geçen sene bir kampanya ile üç domain satın almıştım. Bu yıl, aynı üç domain için benden yaklaşık 66 euro talep ettiler. Ancak panele hiç girmediğim için ilgilenmedim ve iptal talebinde bulunmadım. Buna rağmen, sistemde kayıtlı bir kartım olmamasına karşın domainlerin süresini otomatik olarak uzattılar ve sürekli ödeme talep etmeye başladılar.


    E-posta üzerinden ilgili alan adlarını kullanmayacağımı ve sürenin bitmesine bir hafta kala iptal talebinde bulunduğumu, ancak faturayı iptal edemediğimi belirttim. Onlar ise işlemin en az 14 gün önce yapılması gerektiğini söylediler. Bunun üzerine, “Sistemde kayıtlı kartım yok, otomatik ödeme talimatı vermedim. Benden herhangi bir ücret tahsil etmeden neden alan adlarını uzatıyorsunuz?” diye sordum. Bana belirli bir ödeme tarihi verdiler ve bu tarihe kadar ödeme yapmazsam avukat aracılığıyla iletişime geçeceklerini söylediler.


    Ben de tekrar yazıp “Alan adlarının sonraki ödeme tarihi geçmeden, sürenin bitmesine bir hafta kala iptal talebinde bulundum. Sistemde kayıtlı bir kartım yok ve otomatik ödeme talimatı vermedim. Benden herhangi bir tahsilat yapmadan alan adlarını kendiniz uzatıp para talep ediyorsunuz.” dedim ve ödeme yapmayacağımı belirttim. Bunun üzerine, checkdomain hesabımı kalıcı olarak kapattılar ve ardından sadece “Tarafımızdan iptal edilmiştir.” şeklinde bir e-posta gönderdiler.
    Teşekkürler hocam şimdi mail attım.
  • 23-04-2025, 10:22:59
    #7
    ucuz etin yahnisi yavan olur demişler.
  • 23-04-2025, 10:24:03
    #8
    Kişisel Rütbe
    BABER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de siz sildiniz sanmıştım. Mod arkadaşın konusu da duruyor hâlâ bu arada.
    Hangi konu
  • 23-04-2025, 10:46:29
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi konu
    Üstteki tiscali hocamızın silinen mesajında modlardan birinin bu firmadan ref kasmasından bahsetmişti. Bu konuya ithafendi sanıyorum: https://www.r10.net/domain-genel/398...onaylandi.html