Eski cihazlar için kasalar vardı, 5s - X modellerine kadar ama güncel modellerdede bu kasalar varmı bilmiyorum. Kamera olmayan kasaya aktarıyorsunuz cihazınızı, kamerayıda takmayarak, kamera uygulamasında hata veriyor girince. Yazılımda aynı donanımda, sadece özel bir kasaya aktarıyordunuz cihazı.