Bu görüntüleri görünce cehennemin kıymetini anlıyor insan. Gerçi bunları yapanları cehennem kabul eder mi...
Firavun, Ebu Cehil gibilerinin bile kabul etmeyeceği bir zamanda yaşıyoruz.
Dünya resmen cehennem olmuş, bizi sınıyor. Biz cehennemi kabul etmişiz, kendimizi sınıyoruz.
Kaybedecek olan biziz, kaybettikten sonra dünya cennet olsa neye yarar
Kazanacak olan biziz, kazandıktan sonra dünya cehennem olsa neye yarar.
https://x.com/notkoncom/status/1912967748033880387
https://x.com/notkoncom/status/1912236145309532260
"Modern, çağdaş, insancıl dünya" dedikleri dünya;
0
●240