Gece çalışmayı seviyor musunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gece çalışmayı seviyor musunuz?
10
●
300
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gece çalışmayı seviyor musunuz?
1
2
17-04-2025, 08:55:16
#10
black6sea1
Hava aydınlık olduğu zaman bana izdirap gibi geliyor.
Gece sabaha nazaran daha dinç oluyorum 10 yıldır anlamış değilim.
17-04-2025, 11:59:25
#11
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Ertesi gün sabah işin varsa sıkıntı oluyor, bugün kalkamadım mesela
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler