3G Uyumlu Telefon Önerinisi Bekleniyor.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3G Uyumlu Telefon Önerinisi Bekleniyor..
13
●
2.399
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3G Uyumlu Telefon Önerinisi Bekleniyor..
1
2
26-08-2009, 21:09:15
#10
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
5800 alın bence
27-08-2009, 01:55:27
#11
siyahekran
i900 omnia kraldır alemde
27-08-2009, 02:05:11
#12
eshkidadlieric
http://www.hepsiburada.com/productde...elceplgkm900ar
150 lira fazla verin LG alın hiç pişman olmazsınız.
27-08-2009, 02:05:32
#13
RitEmrE
i900 Omnia
27-08-2009, 12:50:15
#14
ArsLan
Misafir
Arkadaşlar Samsung S5603 Preston 3G aldım 499 Liraya, süper bişiye benziyor.
Önerisi olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum..
[media]http://www.teknoblog.com/wp-content/uploads/2009/05/samsung-s5603-preston-590-x-590.jpg[/media]
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler