• 26-08-2009, 21:09:15
    #10
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5800 alın bence
  • 27-08-2009, 01:55:27
    #11
    i900 omnia kraldır alemde
  • 27-08-2009, 02:05:11
    #12
    http://www.hepsiburada.com/productde...elceplgkm900ar

    150 lira fazla verin LG alın hiç pişman olmazsınız.
  • 27-08-2009, 02:05:32
    #13
    i900 Omnia
  • 27-08-2009, 12:50:15
    #14
    Misafir
    Arkadaşlar Samsung S5603 Preston 3G aldım 499 Liraya, süper bişiye benziyor.
    Önerisi olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum..
    [media]http://www.teknoblog.com/wp-content/uploads/2009/05/samsung-s5603-preston-590-x-590.jpg[/media]