Ekran kartı siparişi verdim sizce nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran kartı siparişi verdim sizce nasıl?
13
●
432
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ekran kartı siparişi verdim sizce nasıl?
1
2
10-04-2025, 09:44:32
#1
angelicmoon
Üyeliği durduruldu
Evdeki rx 580 di 6-7 senelik ekran kartım. Hem oyun oynamak hem de after effectsde araç videoları yapıp para kazanmak ve edit yapmak için aldım. Sizce iyi bir tercih mi?
İşlemcim ryzen 5 3600
10-04-2025, 09:50:41
#2
Ruby Digital
ChatGPT & Lisans Ürünleri
O işlemci bu ekran kartına darboğaz yapabilir hocam haberiniz olsun
10-04-2025, 09:50:58
#3
beratomermutlu
Güzel bir tercih güle güle kullanın
10-04-2025, 09:52:12
#4
angelicmoon
Üyeliği durduruldu
saydogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O işlemci bu ekran kartına darboğaz yapabilir hocam haberiniz olsun
Hocam darboğaz yaparsa 5700X e geçerim.
beratomermutlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel bir tercih güle güle kullanın
teşekkür ederim üstadım.
10-04-2025, 10:30:48
#5
wgm39
Hayırlısı olsun hocam güle güle kullanın dar bogaz kesinlikle yapacaktır. İşlemcinizi de bir an önce değiştirmenizde fayda var.
10-04-2025, 10:52:07
#6
angelicmoon
Üyeliği durduruldu
wgm39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam güle güle kullanın dar bogaz kesinlikle yapacaktır. İşlemcinizi de bir an önce değiştirmenizde fayda var.
Teşekkür ederim üstadım. Aynen biran önce değiştireceğim
10-04-2025, 10:59:59
#7
Vulcanist
Kıskanıldı ( hayırlı olsun )
10-04-2025, 11:25:49
#8
adwerd0z1
Vulcanist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kıskanıldı ( hayırlı olsun )
Hocam tam tersi olmasi lazımdı
10-04-2025, 11:26:59
#9
ESSA
Güzel kart. Ama bu tip kartlara geçtikten sonra bırak işlemciyi anakart ram hepsini değişmek lazım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler