• 06-04-2025, 19:24:55
    #1
  • 06-04-2025, 19:26:30
    #2
    1 arabadan minimum 100k diye biraz abartmış ama 1 arabadan en kötü 50k diyebiliriz bir tanıdığım yapıyor aynı işi aylık en kötü kazancı garanti 200k dır
  • 06-04-2025, 19:28:45
    #3
    Ağzı olan konuşuyor eli olan yazıyor piyasa durgun araç satıp yerine araç alamıyorlar. 100 bin kalması imkansız max 50 civarı. üst segment için belki 100 k oda zor
  • 06-04-2025, 19:32:04
    #4
    Yüksek model satanlar evet araç başına 100 bin kazanabilir ama küçük bütçeli al satçılar aylık en kötü 50 - 100 bin arası kazanıyor.
  • 06-04-2025, 19:32:04
    #5
    Ağzına sağlık dürüst bir abiymiş.
  • 06-04-2025, 19:33:23
    #6
    Her zaman derim. Madem kolay bir işlem yapsın herkes hocam.
    Tabiki güzel kar elde ediliyor. Ama şuna emin olun iyi kazanan kimse iyi kazanıyorum demez.
  • 06-04-2025, 19:43:14
    #8
    İnanırım fazlası vardır eksiği yoktur 800binlik aracıma 600 bin verdiler aracın sarı sitede pertleri 700bin benimki ile dağlar kadar fark var şaka gibi 600 teklif ediyorlar ne galeriden alırım ne satarım tehlikeli insanlar.
  • 06-04-2025, 19:45:56
    #9
    valla ben inanırım, şöyle etrafına bak hiç kötü arama yok, bir evde 2 hatta 3 araba olanda var..
    araba işinde para var..
    valla marketten çok galeri var😁