merhabalar geçen sene 2 kişiyi hakaret nedeniyle şikayet etmişti ve sonuçlandı ceza aldılar bu kişiler için manevi tazminat davası nasıl açabilirim bilgisi olan veya örnek bir dilekçe örneği var mıdır elinizde ?