• 04-04-2025, 15:40:14
    #1
    İstanbulda bir araç için pazarlık yaptım aracı begendim saat geç oldugu için aracın noterinin yetişmeyeceğini söylediler siz parayı gönderin dedi plaza ve büyük bir şirket oldugu için sorun olmaz diye gönderdim , yarın yada ertesi gün noteri yaparız dediler yarın oldu noter yapılmadı sonra vekalet verin biz hallederiz dediler 3.üncü hafta olucak hala araç noterde üzerime devir olmadı sonradan öğrendim ki verdiğim parayla araç alıp satıyorlar parayı birşekilde işletiyorlarmiş aracın üzerindede rehin oldugu için işlem uzun sürüyormus diyorlar rehin kaldırmak bu kadar uzun sürmemeli şimdi ben bunları nereye sikayet edebilirim neler yapabilirim.
    not : çok büyük bir şirket, krediyle calısıyorlarmış aracı alırken hiçbirşekilde araçta rehin var diye söylemiyorlar parayı alıyorlar sizi ugrastırıyorlar siz siz olun böyle yerlere güvenmeyin.İmzalı sözleşme verdiler.
  • 04-04-2025, 15:42:22
    #2
    Hocam siz satışı zaten güvenli ödeme olmadan neden ibandan para atarak almaya çalıştınız ki alırsınız parayı şikayetçi olduğunuzda ama uzun sürer hatta güvenli ödeme olmadığı için alamayabilirsiniz açıklamaya umarım yazmışsınızdır parayı atarken
  • 04-04-2025, 15:44:02
    #3
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz satışı zaten güvenli ödeme olmadan neden ibandan para atarak almaya çalıştınız ki alırsınız parayı şikayetçi olduğunuzda ama uzun sürer hatta güvenli ödeme olmadığı için alamayabilirsiniz açıklamaya umarım yazmışsınızdır parayı atarken
    evet yazıldı acıklamaya , ben normalde araç alırken bayiden yada plazadan parayı önden alıyorlar vekaletle yapıyorlardı daha öncede öyle yapmıstım oyuzden bu da oyle olucak sandım hata ettik.Zaten dolandırıcılık mevzusu değil işlemi yapıcaklar arastırdım baya daha öncede böyle birilerine yapmıslar iade etmişler.Sadeece işlemi uzatıyorlar parayı kullanıyorlar
  • 04-04-2025, 15:44:53
    #4
    Alırsınız hocam ama biraz uzun sürer diye düşünüyorum daha fazla beklemeden şikayetçi olun derim ama arabayı da altınızdan alırlar
  • 04-04-2025, 15:45:17
    #5
    İnsan bu devirde 1000₺ fast yaparken düşünüyor. Araç alırken nasıl oluyorda düşünmeden bunu yapıyorsunuz?
  • 04-04-2025, 15:45:57
    #6
    Turgaytuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan bu devirde 1000₺ fast yaparken düşünüyor. Araç alırken nasıl oluyorda düşünmeden bunu yapıyorsunuz?
    İmzalı sözleşme yapıldı sözleşmede herşey yazıyor
  • 04-04-2025, 15:46:43
    #7
    Geçmiş olsun büyük hata bu zamanda böyle bir hata yapılır mı?
  • 04-04-2025, 15:46:51
    #8
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırsınız hocam ama biraz uzun sürer diye düşünüyorum daha fazla beklemeden şikayetçi olun derim ama arabayı da altınızdan alırlar
    nasıl alacakki sözleşme var, avukatla görüştüm biraz bekleyelim dedi olmazsa icra göndeririz dedi daha fazlasını ödetiyorlarmış
  • 04-04-2025, 15:53:41
    #9
    Sözleşmede her şeyin yazıyor olması dolandırılmayacağın , parayı geri alabileceğin anlamına gelmiyor.

    Gerçekten kurumsal büyük bir şirket olsa 1 araba parasına göz dikmez , bir şeyi gözden kaçırıyor olabilsin. Gerçekten o firmanın yetkilisi mi , firma batık mı ne durumda bir araştır.

    Notere yetişmeyecek parayı at diyip daha sonra araçta rehin çıkması , dolandırılıktır. Notere yetişse'de aracı alamayacaktınız yani.