Exchange Global adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kendine inanmak ve kendine inanç
15
●390
- 31-03-2025, 20:26:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Psikolojik sorun aslında kalabalığa alışık değilsin. Genelde yetişme tarzından kaynaklanıyor. Ben de küçüklükten beri hep insanlardan uzak durmaya çalışmışımdır. Küçüklüğümde yaylada inek otlatırdık sonra İstanbul'a geldiğimde de sürekli pc başında falan derken öyle fazla arkadaşım olmadı. Genelde sınıftan bir kaç arkadaşım kaldı işte. Birazda oyundan görüştüklerim olmuştur. Asosyalliği sonradan bayağı aştım ama illa yine oluyor. Dediğim gibi küçüklükten yaşanan bazı travmalar etkiliyor. Özgüven kazanmak için bol bol spor kitap tiyatro sinema gibi aktiviteler lazım. Sonradan arkadaş edinmek oldukça zordur, ancak iş yerinde belki
- 31-03-2025, 20:28:04bazıları psikolojik olarak zannediyor hocam ama psikolojik bir sorun olduğunu düşünmüyorum bence tek sebebi YALNIZLIKWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2025, 20:29:44Bak diyorsun tipimde bişey var gibi hissediyorum veya herkes bana bakıyormuş gibi. Bunlar psikolojiktir aslında fazla yalnızlık iyi değil.CnkAkif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
