Baya sohbet ettik. Birlikte İtalyaya falan gidelim dedi, ben de Olur dedim, gezmek için güzel bir ülke sonuçta. Sonra bana maaşımı sordu. Tabii, onun memleketiyle bizimki kıyaslanır mı. Kız benden kat kat fazla kazanıyor. Sonrasında bana yatırım yapmamı söyledi. Ben de Altın ve dolar vs. yatırımımı yapıyorum diyerek geçiştirdim. O da Hong Kong bir finans merkezi, buradaki şirketlere yatırım yaparsan daha fazla kazanma ihtimalin olabilir dedi. (Araştırdım, gerçekten de finans şehri) Bana orada uluslararası yatırım hesabı açacağını söyledi önce pek üstüne düşmedim ama sonra tekrar açtı konuyu. güvenilir olduğunu ve kendisinin de yatırım yaptığını söyledi. Daha fazla kazanmam için bana yardımcı olabileceğini söyledi. Açıkçası hala emin değilim kendisinden. Durum bundan ibaret.
Size sorularım şu: Bu beni dolandırır mı, yoksa gerçekten doğru mu söylüyor tam anlam veremedim.

dipnot: metni hızlı yazdım sonra imla ve yazım kuralı için yz den düzeltmesini istedim.