• 20-03-2025, 20:23:55
    #1
    Selamlar, Gürcistan sınırındaki Artvin de yaşıyorum. Yani gümrük kapısından geçip Türkiye de satışı olmayan sigaralardan alabiliyorum, Malboronun kırmızısını almak istiyorum içimi güzel olduğu için.

    Size sorum bildiğim kadarıyla ya seyehat başına ya da ayda 30 paket alabiliyoruz. Bu hangisi ? Ben her gürcistana geçtiğimde 30 paket alabiliyor muyum 1 ay içinde sınır olmaksızın ?

    İkinci sorum ise eğer ayda 30 paket ise örneğin ben bu ayın 20 sinde çıktım aldım geldim, tekrardan alabilmem için bir dahaki ayın 1 i mi yoksa 20 sinde mi gitmem gerek ?


    Teşekkürler
  • 20-03-2025, 20:25:38
    #2
    her geçişinizde 3 karton
  • 20-03-2025, 20:40:46
    #4
    Harç pulu olmuş 710₺ . Hopada gürcü pazarından almak daha mantıklı gibi şuan
  • 20-03-2025, 21:29:12
    #5
    600 adet dedigi 3 karton hocam.
  • 20-03-2025, 21:32:55
    #6
    3 karton limitiniz var kişi başı her geçişte.
  • 20-03-2025, 23:03:01
    #7
    cantegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her geçişinizde 3 karton
    O zaman 20 sinde aldım diyelim 21 inde gidip bir daha alabilir miyim ?
  • 20-03-2025, 23:03:45
    #8
    Bunu biliyorum fakat 1 ay mı gerekiyor bu limitin sıfırlanması için ? Yani ayın 20 sinde gittim diyelim 21 inde gidip bir daha alabilir miyim ?
  • 20-03-2025, 23:09:21
    #9
    huseyinymk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu biliyorum fakat 1 ay mı gerekiyor bu limitin sıfırlanması için ? Yani ayın 20 sinde gittim diyelim 21 inde gidip bir daha alabilir miyim ?
    Normalde gittiğin ülkede en az 3 gün kalman gerekiyordu Türkiye'ye sigara, alkol vs getirebilmen için fakat bu şartı kaldırdılar. Yani günübirlik bile gidip getirebilirsin.

    Ayda toplam 10 kere gidip alıp gelme hakkın var.