bir ürünüm 20 gün şubede bulamadılar. en son müşteri hizmetleirni aradım. teslim alındı diye mesaj geldi ama teslim alınan bir şey yok dedim. en son yanlış hatırlamıyorsam 25 güne yakın sürede alabildim
bir ürünüm 20 gün şubede bulamadılar. en son müşteri hizmetleirni aradım. teslim alındı diye mesaj geldi ama teslim alınan bir şey yok dedim. en son yanlış hatırlamıyorsam 25 güne yakın sürede alabildim
evet müşterime kutulu gönderdiğim ürün kutusu olmadan dağınık bir şekilde gitti. Teslim alındı gözüküyor fakat müşterim teslim almamış, en son şubeyi aradı o şekilde geldi.
Hocam normalde hızlı geliyordu. bende müşterime ona göre bilgi veriyordum.
Bu durum çok canımı sıktı.
hocam en sorunsuz kargo firması yurtiçi kargo. diğerlerine göre biraz pahalı ama ben türkiyenin hemen her yerinden 1 günde tüm kargolar sorunsuz bir şekilde geliyor.