Sizce E-Ticaret Sitesi Tasarımı Nasıl Olmuş? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce E-Ticaret Sitesi Tasarımı Nasıl Olmuş?
13
●
428
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce E-Ticaret Sitesi Tasarımı Nasıl Olmuş?
1
2
18-03-2025, 23:03:07
#10
dijitalartiz
Copperage adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harika olmuş
Çok teşekkürler hocam daha iyileri sizin olsun.
SKYNOVA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eline sağlık güzel olmuş
Çok teşekkür ederim hocam
18-03-2025, 23:07:07
#11
BlazeUpAgency
E-Ticaret sitelerinde ana sayfadan ziyade landing page önemlidir hocam orayı atarsan bakalım.
18-03-2025, 23:39:08
#12
Feryat
Çok elit, lüx tüketim sitesi elinize sağlık
19-03-2025, 00:00:47
#13
dijitalartiz
Feryat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok elit, lüx tüketim sitesi elinize sağlık
Çok teşekkürler hocam çok sağ olun
19-03-2025, 04:55:44
#14
tuhaxotr
Emeğinize sağlık hocam çok güzel görünüyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler