istanbul içinde olup arabası olmayan arkadaşlar. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
istanbul içinde olup arabası olmayan arkadaşlar.
5
●
284
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
istanbul içinde olup arabası olmayan arkadaşlar.
18-03-2025, 11:20:41
#1
iconyazilim
Arabası olmayan arkadaşlar bir yerden bir yere giderken nasıl zorluklar yaşıyor? üstelik bu günlerde hava baya yağışlı, mahvolduk .
18-03-2025, 11:23:33
#2
Bykaraer
yağmurlu havada çıkmıyoruz
toplu taşıma gittiğin yere göre arabadan iyi olabiliyor
18-03-2025, 11:28:28
#3
globaltr
İstanbulda araba kullanananların aklına şaşarım.
Trafik, park yeri, kaos, trafikteki ruh hastaları, hayati risk vs vs
Toplu taşıma candır. Çok gerekli ise taksi.
18-03-2025, 11:33:51
#4
SDR1035
İstanbul'da araba kullanmanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum
18-03-2025, 11:36:54
#5
Ensalgl
Gideceğim yere toplu taşıma ile daha hızlı gidiyorum. İstanbul'da araba faktörü bir çok yönüyle büyük risk.
18-03-2025, 11:41:25
#6
Dogukann
Metro,martı tag
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler