• 18-03-2025, 11:20:41
    #1
    Arabası olmayan arkadaşlar bir yerden bir yere giderken nasıl zorluklar yaşıyor? üstelik bu günlerde hava baya yağışlı, mahvolduk .
  • 18-03-2025, 11:23:33
    #2
    yağmurlu havada çıkmıyoruz
    toplu taşıma gittiğin yere göre arabadan iyi olabiliyor
  • 18-03-2025, 11:28:28
    #3
    İstanbul’da araba kullanananların aklına şaşarım.
    Trafik, park yeri, kaos, trafikteki ruh hastaları, hayati risk vs vs

    Toplu taşıma candır. Çok gerekli ise taksi.
  • 18-03-2025, 11:33:51
    #4
    İstanbul'da araba kullanmanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum
  • 18-03-2025, 11:36:54
    #5
    Gideceğim yere toplu taşıma ile daha hızlı gidiyorum. İstanbul'da araba faktörü bir çok yönüyle büyük risk.
  • 18-03-2025, 11:41:25
    #6
    Metro,martı tag