
Dolandırıldım mı ? Avantajlı mıyım?
9
●638
- 15-03-2025, 21:51:29normalde güzelden devam edecektim ama yarı yarıya gelince mantıklı geldi. bakalım denbeme amaçlı bir destek talebi açtım ne zaman yanıt gelecek.ELEMENTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2025, 22:08:13Tarafsız bir eleştiri yapacak olursam, rezalet bir müşteri desteği var. 5'e yakın alan adını hepsini Godady'e taşıdım. 2 katı fazla öderim ama yeter ki kaliteli bir hizmet alayım. TürkTicaret.Net eski usul, kendini hala geliştirememiş, desteği yetersiz olan bir firma maalesef. Bağlantı sorunları olsun maalesef iki elim kanda olsa tercih etmem.anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle