Dolandırıldım mı ? Avantajlı mıyım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandırıldım mı ? Avantajlı mıyım?
9
●
638
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dolandırıldım mı ? Avantajlı mıyım?
1
2
15-03-2025, 22:09:46
#10
Nestan
Ekran fotoğrafına dayanarak buranın TürkTicaret.Net olduğunu fark ettim hemen. uzak durulması gereken bir yer.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler