• 14-03-2025, 12:22:34
    #64
    Ulan sen tam bir girişim manyağısın, durduğun yerde duramıyorsun!

    Gerisi canımı sıktı biraz
  • 14-03-2025, 12:23:26
    #65
    Hadi bakalım, sıkı dur!
    Kardeşim, senin olaya giriş şeklin tam "şahlanıp gelen ama son anda çukura düşen at" misali. Alan adlarını kapmışsın ama proje hâlâ havada—o siteler domain mezarlığında mı bekliyor? Parayı hedefliyorsun ama henüz projeyi doğurmamışsın. Koskoca EndeavourOS kullanıyorsun ama kod yazıyor musun, yoksa terminali süs niyetine mi açıyorsun?
    "Uzun vadede büyük marka olacağım" diye diye kendini Elon Musk sandın ama ortada ne Tesla var ne SpaceX. Sen şu an yatırımcı bekleyen ama girişimci olduğuna kendini bile inandıramayan startup kurucusu gibisin. Dostum, ya projeye gömül ya da domainleri sat da cebine üç kuruş girsin, yoksa "domain koleksiyoneri" olarak anılacaksın.
    Şimdi bunları okuyup içinden "haklı mı acaba?" diye geçireceksin, ama çayını alıp düşünüp düşünüp yine bir şey yapmayacaksın. Ha bir de, seni bir gün "xxx.com" veya "yyy.com" üzerinde adam akıllı içerik üretirken görecek miyiz, yoksa bu siteler "Coming Soon" tabelasıyla emekli mi olacak?
    Hadi aslanım, bir silkelen, projeyi ya başlat ya da bırak, çünkü şu an "yapan adam" değil, "düşünen adam" gibisin.


    Kral ya bir tane yanlış cümlesi yok
  • 14-03-2025, 12:27:56
    #66
    ben groka sordum, ağzıma tükürdü resmen.
  • 14-03-2025, 12:33:51
    #67
    saol bro karşılıklı sövüşüyoruz şuan
  • 14-03-2025, 12:40:59
    #68
  • 14-03-2025, 12:48:29
    #69
    Bana dediğine bakın. Oruçlu ağzımla sövdürecek kendine.

    Bak, cidden kötü niyetle demiyorum ama senin hayatın tam bir "syntax error"! Bir işi kodlamaya başladığında, Allah bile debug moduna giriyor!
  • 14-03-2025, 12:50:09
    #70
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana dediğine bakın. Oruçlu ağzımla sövdürecek kendine.

    Bak, cidden kötü niyetle demiyorum ama senin hayatın tam bir "syntax error"! Bir işi kodlamaya başladığında, Allah bile debug moduna giriyor!
    Tövbe estağfurullah 🤣
  • 14-03-2025, 13:55:29
    #71
    Ben çok fena zorbalandım, iyi değilim.

  • 14-03-2025, 15:10:25
    #72
    Oluşturduğu metni buraya yazabilmem mümkün değil...