• 12-03-2025, 11:48:52
    #1
    Kredi kartı ile altın alınmak istendiğinde komisyon ne kadar, tecrübe eden var mı?
  • 12-03-2025, 11:52:41
    #2
    Genelde %5-10 alıyor kuyumcular
  • 12-03-2025, 11:55:59
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Kredi kartı ile satım yasaklandı idi ama hala yapıyorlar
  • 12-03-2025, 12:09:31
    #4
    hepsiburada üzerinden alabilirsin e-altından 112 binde 17 bin kesiyor bozum dahil
  • 12-03-2025, 12:12:13
    #5
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburada üzerinden alabilirsin e-altından 112 binde 17 bin kesiyor bozum dahil
    112 de 17 oran çok yüksek hocam.
    Amorti etmen için altının şu anda 800 tl artması lazım.
  • 12-03-2025, 15:45:44
    #6
    Tespiti halinde ceza yazılıyor diye biliyorum. Kredi kartını nakite çevirmeniz daha sağlıklı olacaktır
  • 12-03-2025, 16:14:53
    #7
    kredi kartı ile altın almak neden yasak