• 11-03-2025, 16:23:50
    #10
    opportunity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben @kusadasi;ndan motor almıştım
  • 11-03-2025, 16:33:00
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık gayet açık.

    Bu vesileyle tanıdığım bir dostumla sohbet ederken tanışma şeklimiz aklımıza geldi

    Ben grafiker@hotmail.com u satabilmiştim bu arkadaşımıza

    Sizin şu an dönüp ulan ben bunu nasıl satabilmişim dediğiniz şey nedir?

    sattığınız mail ilginç değil ki tam tersine çok değerliydi
    zamanında bu tür mailler Jenerik diye geçiyordu
  • 11-03-2025, 16:44:04
    #12
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taso siz hatirlamasınız eskiden taso vardı
    ben zamanın da forumlarda çok topladım bir kısmını üzerine cüzzi para koyup sattim kalanı ile kendime seri oluşturdum evimde var seriler
    bana bu işi öğreten eleman baya para kaldirmişti bu işten ama ben yapmadım... kulağa inandırıcı gelmiyor ama gerçek