Bu akşam iftarda ne yiyorsunuz?
22
●942
- 06-03-2025, 16:37:43Ben doydum ekmek güzelmiş derim kalkarım okadar sevmem yaniBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Regush Digital bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 06-03-2025, 16:42:05Üyeliği durduruldu
- 06-03-2025, 16:42:42bekarım tek yaşıyorum akşam 6 da işten çıkıyorum yemek yapmaya iftara yetişemediğim için belediyenin iftar çadırında yiyorum
- 06-03-2025, 16:44:01Umarım böyle bir manzara ile karşılaşmayız.BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstemediğin ot dibinde bitermiş
