• 05-03-2025, 20:43:06
    #1
    Merhabalar bundan 3 sene önce (18.05.2022) r10 a yeni başladığım dönemde r10 üzerinden birisiyle cep telefonu için görüşmüştük sonrasında bana Wp üzerinden yazdılar o zamanlar r10 teyitini filan bilmiyordum tabi arkadaş ibanını attı ve 1900₺ dolandırıldım
    İlgili konuşmalar





    sonrasında siber e gidip durumu anlattım ve şikayetçi oldum sonrasında 05.11.2024 (ilk duruşma tarihi) tarihinde Sivas adliyesinden aradılar 3.000₺ alacağınız var adliyeye gelip alabilirsiniz dediler e devlet üzerinden baktığımda dava açıldığını gördüm




    Bu konuyu asıl paylaşmamın sebebi miktar fark etmeksizin sanaldan veya gerçek hayatta fark etmeksizin kim paranızı emeğinizi çalarsa aman boşver diyip geçmeyin hakkınızı sonuna kadar savunun
  • 05-03-2025, 20:44:16
    #2
    Batu0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bundan 3 sene önce (18.05.2022) r10 a yeni başladığım dönemde r10 üzerinden birisiyle cep telefonu için görüşmüştük sonrasında bana Wp üzerinden yazdılar o zamanlar r10 teyitini filan bilmiyordum tabi arkadaş ibanını attı ve 1900₺ dolandırıldım
    İlgili konuşmalar





    sonrasında siber e gidip durumu anlattım ve şikayetçi oldum sonrasında 05.11.2024 (ilk duruşma tarihi) tarihinde Sivas adliyesinden aradılar 3.000₺ alacağınız var adliyeye gelip alabilirsiniz dediler e devlet üzerinden baktığımda dava açıldığını gördüm




    Bu konuyu asıl paylaşmamın sebebi miktar fark etmeksizin sanaldan veya gerçek hayatta fark etmeksizin kim paranızı emeğinizi çalarsa aman boşver diyip geçmeyin hakkınızı sonuna kadar savunun
    avukat tuttunuzmu peki nasıl oldu bu
  • 05-03-2025, 20:44:29
    #3
    seyİT
    Tebrikler hocam.
  • 05-03-2025, 20:47:57
    #4
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukat tuttunuzmu peki nasıl oldu bu
    Avukat tutmadım hocam siber suçlar üzerinden şikayetçi oldum sonrasında karşı tarafa dava filan açılmış
  • 05-03-2025, 20:50:51
    #5
    Batu0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat tutmadım hocam siber suçlar üzerinden şikayetçi oldum sonrasında karşı tarafa dava filan açılmış
    Sizleri tebrik ediyorum hocam. Siber suçlara nasıl şikayet ettiniz süreci açıklayabilirmisiz en azından rehber niteliğinde olur
  • 05-03-2025, 20:51:03
    #6
    elinize saglık vallahi helal olsun
  • 05-03-2025, 20:54:16
    #7
    Tebrik ederim . Bizde dolandırılık dava açtık bakalım alabilecek miyiz paramızı
  • 05-03-2025, 20:56:13
    #8
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukat tuttunuzmu peki nasıl oldu bu
    Avukata da adliye önündeki dilekçecilere de gerek yok.

    Adliyeye gidin ve şikayet dilekçesi hazırlayın. Bu dilekçeyi savcıya verin ve durumunuzu açıklayın bitti gitti. Size dosya numarası verecekler oradan takip edersiniz.

    Dolandırıcılara asla acımayın. 100 lira bile olsa bu şekilde gidin en yakın adliyeye bu kara lekeyi sicillerine işletin.

    Ağır ceza mahkemesi yazısını görünce hepsi tutuşmaya başlar. İşte o zaman enflasyon, değer kaybı vs gibi nedenler sunarak çaldırdığınız paranın mislisini isteyin. Nasıl olsa artık elinize düştü, ne isteseniz verir.
  • 05-03-2025, 21:02:37
    #9
    Geçmiş olsun hocam