logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avukat tuttunuzmu peki nasıl oldu bu
Avukata da adliye önündeki dilekçecilere de gerek yok.

Adliyeye gidin ve şikayet dilekçesi hazırlayın. Bu dilekçeyi savcıya verin ve durumunuzu açıklayın bitti gitti. Size dosya numarası verecekler oradan takip edersiniz.

Dolandırıcılara asla acımayın. 100 lira bile olsa bu şekilde gidin en yakın adliyeye bu kara lekeyi sicillerine işletin.

Ağır ceza mahkemesi yazısını görünce hepsi tutuşmaya başlar. İşte o zaman enflasyon, değer kaybı vs gibi nedenler sunarak çaldırdığınız paranın mislisini isteyin. Nasıl olsa artık elinize düştü, ne isteseniz verir.