Valla o kadar bıktım ki sigaea içenlerden artık keşke daha fazla artsa. Ne bi kafeye gidebiliyorum artık çay içmeye orda bile içiyolar otobüs duraklarında içiyolar yolda önümde yürürken içiyolar içilmeyen yer içmeyen kimse kalmadı artık buna bir dur denmesi lazım