Selamlar R10 ailesi! 🚀
Gecenin en özel saatlerindeyiz: Sahur vakti! 😴🍽️
Bir yanda uykuyla mücadele eden gözler, diğer yanda menemen mi yapsam, tost mu derdine düşen kararsızlar
Sahurun bereketi sofralarımıza, huzuru kalplerimize dolsun!
📌 Su içmeyi unutmayın, sonra gün boyu "Keşke biraz daha içseydim" diye üzülmeyin. 💧
Herkese hayırlı sahurlar dilerim! 🚀✨
Sahur Vakti, Bereket Vakti!
12
●312
- 02-03-2025, 03:47:09
- 02-03-2025, 03:51:19İyi Sahurlar değerli arkadaşlar.. Ben de bir dipnot düşeyim, aman ha! Suyu sona bırakmayın... Ezan okunma durumuna bir kere düşmüştüm, bir gün anlık olarak falan olmuştu. Cidden çok absürt bir gündü, ama arkadaş sudan da doyamıyordum bir türlü, ne oldu o gün anlam veremedim. Ama bir uyarıdır....
Ha! Kalkar kalkmaz da doğrudan su içmeyin, önce biraz yiyecek atıştırın, az su ile alıştıra alıştıra devam edin, aksi takdir de mide de sıkıntı yaratıyor.. Dikkat millet.
