İyi Sahurlar değerli arkadaşlar.. Ben de bir dipnot düşeyim, aman ha! Suyu sona bırakmayın... Ezan okunma durumuna bir kere düşmüştüm, bir gün anlık olarak falan olmuştu. Cidden çok absürt bir gündü, ama arkadaş sudan da doyamıyordum bir türlü, ne oldu o gün anlam veremedim. Ama bir uyarıdır....

Ha! Kalkar kalkmaz da doğrudan su içmeyin, önce biraz yiyecek atıştırın, az su ile alıştıra alıştıra devam edin, aksi takdir de mide de sıkıntı yaratıyor.. Dikkat millet.