• 24-02-2025, 18:24:43
    #1
    Maliyetinin %10000 fazlasına satıp serbest piyasa diyenmi dersin

    Yeni üyelikleri ile 5 6 kişi dolandırıp hesabı tatil moduna alanmı dersin

    Son snyesine kadar bekletip milleti sıkıştırıp değerinin üstünde satan fırsatçılarmı dersin

    Forum tod tv tod tv doldu iyice bi çözüm bulunmayacakmı?
  • 24-02-2025, 18:25:44
    #2
    Sabah 50 tl'ydi. Şimdi 200 tl yapmışlar
  • 24-02-2025, 18:32:19
    #3
    Bu konu açıldıktan 3 dakika sonra 3 konu daha açıldı
  • 24-02-2025, 20:22:13
    #4
    Konu kirliliğinden ben de rahatsızım ancak herkes tekil olarak hizmet aradığı veya verdiği için bugünlük durum mazur görülmeli diye düşünüyorum.

    Neticede tek konu altında ilerleyemezler.

    1 saat sonra eski halimize döneriz.
  • 25-02-2025, 11:05:46
    #5
  • 25-02-2025, 16:47:32
    #6
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ???