Yarın MSÜ Sınavım var dualarınızı bekliyorum..
3
●144
- 22-02-2025, 22:51:19Öğrencilik yılımın en stresli günlerinden ve bu yıl gerçekten çok stresliydi benim için depremden etkilendiğimiz için r10'a biraz fazla yöneldim harçlığımı çıkarmak için çok şükürki çıkarıyorum buna zaman ayırıp derslerimi ihmal ediyorum ne olacak bilmiyorum umarım MSÜ'den güzel bir derece yaparım ve benim için çok güzel bir moral olur dualarınızı bekliyorum..
- 22-02-2025, 22:53:22Türk`lük sevgin kadar başarılı olursun umarım. Vatan sevgin kadar da rütben olsun. Güzel istikbalin olsun.onrgrgn ve MeteKartal bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
yarın rakibim sizsiniz