• 22-02-2025, 00:48:03
    #1
    Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar dilerim uzun zamandır R10'u takip ediyorum ama aranıza bugün yeni katıldım .

    Ben size erkek kardeşim hakkında fikir danışmak istiyorum . Kendisi 4 yıldır doğuda görev yapıyor askeri personel.
    Karakolda kalıyor ayda sadece 1 veya 2 kez çarşıya iniyorlar .

    Şimdi kardeşime her ay ortalama 65-70 bin görev parası ile maaş yatıyor ama 4 senedir cebinde para yok .

    Mesela 15 inde maaşı yattı daha 7 gün oldu , bugün bir bahane ile ben ve annemdem para para istedi .

    Kumar oynuyor desem kendisinden hiç beklemiyorum bunu , karı kız ayaklarıda yok .. Kumardan şüphe ediyorum

    Kendisine sorunca atar gider yapıp kapatıyor konuyu en son geçen ben kazanıyorum harcıyorum size ne felan dedi .

    Siz olsanız bu durumda ne yapardınız sizce nasıl bir yol izlemeliyim

    İyi forumlar dilerim
  • 22-02-2025, 00:49:45
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Benimde amcamın oğlu var. Oda askerlik yapıyor. Dünyanın parasını alıyor. Doğu görevi vs ama onda da para yok diye ağlıyor. Babası öyle böyle evlendirdi ama nafile 😂
  • 22-02-2025, 00:49:49
    #3
    Hugme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar dilerim uzun zamandır R10'u takip ediyorum ama aranıza bugün yeni katıldım .

    Ben size erkek kardeşim hakkında fikir danışmak istiyorum . Kendisi 4 yıldır doğuda görev yapıyor askeri personel.
    Karakolda kalıyor ayda sadece 1 veya 2 kez çarşıya iniyorlar .

    Şimdi kardeşime her ay ortalama 65-70 bin görev parası ile maaş yatıyor ama 4 senedir cebinde para yok .

    Mesela 15 inde maaşı yattı daha 7 gün oldu , bugün bir bahane ile ben ve annemdem para para istedi .

    Kumar oynuyor desem kendisinden hiç beklemiyorum bunu , karı kız ayaklarıda yok .. Kumardan şüphe ediyorum

    Kendisine sorunca atar gider yapıp kapatıyor konuyu en son geçen ben kazanıyorum harcıyorum size ne felan dedi .

    Siz olsanız bu durumda ne yapardınız sizce nasıl bir yol izlemeliyim

    İyi forumlar dilerim
    %yüzde doksan kumarS:
  • 22-02-2025, 00:50:00
    #4
    Hoş geldiniz hocam. Para göndermeyin bu kadar basit ilerleyen süreçte göndermediğiniz için seve seve düzeltmek zorunda kalır
  • 22-02-2025, 00:50:00
    #5
    Kumar oynuyordur e çarşısı da yok zaman geçirmek için tam bağımlı olacak bir vaziyette
  • 22-02-2025, 00:50:11
    #6
    online k-mar maalesef çağımızın sorunu hocam. haftalık 30-40 bin lira kazanıp 75 lira sigara parası isteyecek duruma gelenler var maalesef. ne zarar edildiyse ordan dönmek kardır diye düşünüyorum elinizden geldiğince destek olup konuşmanızı öneririm.
  • 22-02-2025, 00:51:23
    #7
    Sizin ona doğru bir yaklaşım sergilemeniz gerekiyor. Siz sorunun ne olduğunu sorduğunuzda sizi tersliyorsa size bahsetmekten çekiniyordur, ona ailesi olduğunuzu o ne yaparsa yapsın destek olacağınızı söylemeniz önemli. Askerlik zor meslek kim olursa olsun psikolojisi bozulabiliyor. Orada pek aktivite olmadığından kumar da oynuyor olabilir ama onu yargılamadan yaklaşmanız gerekiyor yoksa daha da uzaklaşır.
  • 22-02-2025, 00:52:43
    #8
    kumardan başka bişey gelmiyor aklıma
  • 22-02-2025, 00:53:58
    #9
    Kazanıp yiyosa para istemesin 😂
    Sanal kumara düşmüştür can sıkıntısından Allah korusun çok büyük tehlike