• 18-02-2025, 18:33:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Sizce R10 tarihinin en pahalı (faydalı/faydasız farketmez) eğitimleri hangisiydi?

    Yollayın gelsin....
  • 18-02-2025, 18:36:11
    #2
    Aylık nasıl 100.000 kazanılır e-book var bende 100 tl
  • 18-02-2025, 18:38:06
    #3
    Konu linkini bulamadım ama bir hocamızın animasyon video hazırlama eğtimi vardı. Fiyatı 200K lardaydı...
  • 18-02-2025, 18:40:19
    #4
    Bütün ümidim gençliktedir
    "Dolandırılmamak için ne yapılmalı" isimli eğitimi yakında vereceğim ve muhtemelen en pahalı eğitim olacak
  • 18-02-2025, 18:41:42
    #5
    Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu linkini bulamadım ama bir hocamızın animasyon video hazırlama eğtimi vardı. Fiyatı 200K lardaydı...
    Aylık 15 bin dolar kazandıran eğitim sanırım 250 bin tl
  • 18-02-2025, 18:43:10
    #6
    VisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 15 bin dolar kazandıran eğitim sanırım 250 bin tl
    🫨 kazanan oldu mu acaba
  • 18-02-2025, 18:43:46
    #7
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🫨 kazanan oldu mu acaba
    Pardon yanlış görmüşüm 1500 dolar
    https://www.r10.net/proje-gelistirme...atiliktir.html
  • 18-02-2025, 18:46:23
    #8
    Forumdaki çoğu eğitim faydasız, özellikle eğitim sahibi çok abartıyorsa sürekli eğitim konusunu açıyorsa o eğitim boştur.
  • 18-02-2025, 18:46:55
    #9
    Karanlık sanatlara karşı savunma eğitimi verilir.

    Ücret olarak yaşanılan ömrün kalitesine göre 3 ila 5 yıl çekiyorum.