R10'un En Pahalı Eğitimi Hangisi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un En Pahalı Eğitimi Hangisi?
10
●
662
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'un En Pahalı Eğitimi Hangisi?
1
2
18-02-2025, 18:33:45
#1
Coin_Adami
Merhaba arkadaşlar. Sizce R10 tarihinin
en pahalı
(faydalı/faydasız farketmez) eğitimleri hangisiydi?
Yollayın gelsin....
18-02-2025, 18:36:11
#2
Asuman
Aylık nasıl 100.000 kazanılır e-book var bende 100 tl
18-02-2025, 18:38:06
#3
Coin_Adami
Konu linkini bulamadım ama bir hocamızın animasyon video hazırlama eğtimi vardı. Fiyatı 200K lardaydı...
18-02-2025, 18:40:19
#4
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
"Dolandırılmamak için ne yapılmalı" isimli eğitimi yakında vereceğim ve muhtemelen en pahalı eğitim olacak
18-02-2025, 18:41:42
#5
VisionsMedia
Coin_Adami adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu linkini bulamadım ama bir hocamızın animasyon video hazırlama eğtimi vardı. Fiyatı 200K lardaydı...
Aylık 15 bin dolar kazandıran eğitim sanırım 250 bin tl
18-02-2025, 18:43:10
#6
dijitalkaptan
VisionsMedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aylık 15 bin dolar kazandıran eğitim sanırım 250 bin tl
🫨 kazanan oldu mu acaba
18-02-2025, 18:43:46
#7
VisionsMedia
dijitalkaptan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
🫨 kazanan oldu mu acaba
Pardon yanlış görmüşüm 1500 dolar
https://www.r10.net/proje-gelistirme...atiliktir.html
18-02-2025, 18:46:23
#8
ermann
Forumdaki çoğu eğitim faydasız, özellikle eğitim sahibi çok abartıyorsa sürekli eğitim konusunu açıyorsa o eğitim boştur.
18-02-2025, 18:46:55
#9
Haz
Karanlık sanatlara karşı savunma eğitimi verilir.
Ücret olarak yaşanılan ömrün kalitesine göre 3 ila 5 yıl çekiyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler