• 06-02-2025, 18:53:13
    #1
    Selamlar, beni tanımayanlar için ben Borakan. R10 serüvenime 2023 yılında grafik tasarım ile başladım fakat yaşım ve kurumsallığımın zayıf olması gereği iş alamayınca bir yerden sonra okula odaklanmaya karar verip forumdan çıkış yapmıştım. Artık üniversitedeyim ve hobim olan videografi ile fotoğrafçılığı birleştirip kurumsal açıdan işletmelere hizmet vermeye başladım.

    Benim arka planım böyle ama forumda benim yokluğumda neler değişti ve yeni "normlar" neler bilmiyorum. Beni aydınlatır mısınız?
  • 06-02-2025, 18:54:20
    #2
    Her şey yerli yerinde duruyor gel aramıza
    • Borakan
    Borakan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-02-2025, 18:56:53
    #3
    Mustafa Düşünceli hala takılıyor forumda...
    Birisi çocuğum öldü cart curt diye milletten para topladı firar etti.
    Çoğu kişi yüksek miktarlarca dolandırıldı.

    İnsanlar yakın akrabasının katilinin bulunması için / tutuklanması / tekrar tutuklanması için konular açtılar...


    Ne yazık ki durum böyle, hoş geldiniz.
  • 06-02-2025, 19:04:41
    #4
    Açılan konuların kalitesi düştü.
    Dolandırıcılar çoğaldı.

    Ortama dikkat etmenizi öneririm.
  • 06-02-2025, 19:47:56
    #5
    1 Yılda Forumda Neler Değişti Öğren ve Dolar Kazan adlı e-kitap 100 TL den satışta.
  • 06-02-2025, 20:09:54
    #6
    YTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Yılda Forumda Neler Değişti Öğren ve Dolar Kazan adlı e-kitap 100 TL den satışta.
    Hocam nickiniz de çok manidar bu cevaba