• 27-01-2025, 22:54:59
    #1
    Bir gün boyunca görünmez olsaydınız, ilk yapacağınız şey ne olurdu? 😀
  • 27-01-2025, 22:55:54
    #2
    R10'da ticaret koştururdum, admin hesaplarından kendime trade geçerdim
  • 27-01-2025, 22:58:31
    #3
    Külliyeye gidip rte'nin akşama kadar ne yaptığını kimlerle ne konuştuğunu dinlerdim bir köşede
  • 27-01-2025, 22:59:01
    #4
    Ücretsiz seyahat
  • 27-01-2025, 22:59:27
    #5
    Kendime bir iPhone 15 almaya çalışırdım hayalim bu
  • 27-01-2025, 23:02:12
    #6
    istediğim zaman görünür olabilecekmiyim
    • opseques
    opseques bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2025, 23:05:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    51. Bölgeye girerdim
  • 27-01-2025, 23:11:04
    #8
    opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün boyunca görünmez olsaydınız, ilk yapacağınız şey ne olurdu? 😀
  • 27-01-2025, 23:11:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Başımı alıp arkama bile dönüp bakmadan diyar diyar dolaşırdım.