https://www.instagram.com/reel/DFQtF...9qY2l5a3N6Ng==
Yangın faciasında vefat edenlerin ailelerini arayıp dalga geçmişler idam olsaydı bunlar olurmuydu sizce?
Bazen diyorumki şu ülkeye idam getirilmeli
5
●226
- 26-01-2025, 08:56:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 26-01-2025, 09:21:32En ufak suç a en büyük cezayı verirsen , en büyük suç idam a gider ,
- 26-01-2025, 10:41:16Twitter da gündem oldu. Kesinlikle idam şart. İdam gelirse böyle kansızların ölümünü izlemek oskarlık filmleri izlemekten daha keyif verir.