• 26-01-2025, 08:56:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.instagram.com/reel/DFQtF...9qY2l5a3N6Ng==

    Yangın faciasında vefat edenlerin ailelerini arayıp dalga geçmişler idam olsaydı bunlar olurmuydu sizce?
  • 26-01-2025, 09:07:58
    #2
    Böylelerinin ölmesi daha iyidir bunları topluma da kazandıramazsın zaten.
  • 26-01-2025, 09:21:32
    #3
    En ufak suç a en büyük cezayı verirsen , en büyük suç idam a gider ,
  • 26-01-2025, 10:41:16
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Twitter da gündem oldu. Kesinlikle idam şart. İdam gelirse böyle kansızların ölümünü izlemek oskarlık filmleri izlemekten daha keyif verir.
  • 26-01-2025, 10:58:42
    #5
    Yok bunları ateşin içine atacaksın.......

    Kendi kendilerine ölürler zaten.
  • 26-01-2025, 11:18:12
    #6
    İdam bunlara ödül olacak. Hapiste ödül olur. İnsanlar üzerine yapılan illegal bilimsel deneylere denek olarak verilmeli. H!tlerin yaptığı gibi bilimsel deneylerde kullanılmalı bunlar hem bilim gelişir hemde gerçekten ceza verilmiş olur.