Slogan arıyorum yardımcı olur musunuz :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Slogan arıyorum yardımcı olur musunuz :)
13
●
906
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Slogan arıyorum yardımcı olur musunuz :)
1
2
16-08-2009, 00:41:31
#10
Punch
Her insan şiir yazabilir, önemli olan onu hissetmektir. Peki sen hissediyormusun?
16-08-2009, 00:43:16
#11
Fatich
Şair olmak için kafa yormana gerek yok, içini dök yeter.
16-08-2009, 00:47:17
#12
DerinSular
Punch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her insan şiir yazabilir, önemli olan onu hissetmektir. Peki sen hissediyormusun?
Bu süpermiş bence bunu kullan.
16-08-2009, 01:08:19
#13
uguR2
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şiirsiz hayat ağrımayan dişe benzer hiç çekilmez
bkz: ttnet reklamı
16-08-2009, 09:26:50
#14
serdar128
Üyeliği durduruldu
şiiri yarıda aklı karıda kaldı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler