• 24-01-2025, 23:46:32
    #1
    Aynı anda türk rust sunucularında
    teamspeak sunucularında ve arma 3 serverları birden düştü şu an hala lag'dan girilemiyor

    sizdede aynı sorun varmı şu an bir saldırımı söz konusu türk sunucularına
  • 24-01-2025, 23:48:31
    #2
    Türk telekom kaynaklı bir sorun yaşanıyor evet genel
  • 25-01-2025, 00:15:33
    #3
    Evet datacasada barınan sunucumda etkilendi
  • 25-01-2025, 00:26:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bir firmaya vdsl hizmetine geçiş yaptım. geçen gün saldırı olduğu için hizmet aksamış.