• 24-01-2025, 23:23:59
    #1
    Dahda bişe demiyorum
  • 24-01-2025, 23:31:34
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Merhabalar,

    5 yılı geçen bir üyeliğiniz var fakat R10.net platformunun kıymetini anlamadığınızı düşünüyorum. Geçirdiğiniz zaman süresince konu açarken, başlık düzenlemesi yaparken veya her hangi bir ticaret yaparken sizden ücret talep edilmemiştir. Mesaj kutunuzun az olduğunu düşünüyorsanız eğer Mesaj Kutusu satın alabilirsiniz.Siz durumu yalnızca mesaj boyutuyla değerlendiriyorsunuz ancak işin bir de veritabanı sorgu kısmı bulunuyor. Örneğin ticaret yaparken kategoride daha çok gözükmek istiyorsanız premium üyelik alabilirsiniz bunu kendiniz için alıyorsunuz.. R10 size bunu zorlamıyor ve zaten ücretsiz olarak forum içerisinde ticaret yapabiliyorsunuz.

    Tekrar konu açmayın, öneriniz varsa eğer kategorilerin en alt kısmında olan kategoriden konu açabilirsiniz.

    İyi forumlar dilerim.