• 22-01-2025, 02:56:31
    #1
    R10’un bütün değerli üyelerine esenlikler. Umarım her anınız güzel geçmiştir.
  • 22-01-2025, 03:02:12
    #2
    İyi geceler sayın r10 üyesi ve üyeleri . Tabii, eğer böyle bir şey mümkünse.
  • 22-01-2025, 03:07:08
    #3
    Kurumsal PLUS
    Wang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10’un bütün değerli üyelerine esenlikler. Umarım her anınız güzel geçmiştir.
    Umarım sizin de öyle geçer.
  • 22-01-2025, 03:07:25
    #4
    İyi geceler değerli Türk Cumhuriyeti Vatandaşları.
  • 22-01-2025, 03:50:04
    #5
    Hayırlı geceler herkese.
  • 22-01-2025, 03:57:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler hayırlı geceler.
  • 22-01-2025, 06:18:22
    #7
    Teşekkür hayırlı sabahlar