• 13-01-2025, 03:27:17
    #10
    Ben yaptım hayatında unutamadigin ender anlardan biri oldu bence Karadeniz aşık oldum fotoğraflarım çoğu kayboldu telefon bozulduğu için hayallerinizin pesinden gitmenizi öneririm
  • 13-01-2025, 03:46:20
    #11
    Bisiklet hayaliniz olduğu için oradan caydırmaya çalışmak mantıklı değil sonu perişanlık da olsa keyif alacağınızı düşünüyorum. Tek tavsiyem bununla alakalı dernek ve kulüplerden kendinize badi edinmeniz olacaktır.