• 12-01-2025, 01:24:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba 600 tl ye doldurmustuk en son 925 tl olmuş



    Gidip Petrolde Fullesek 150 TL Ye Geliyor .
    Aradaki 775 TL Nereye Gidiyor Onu Anlamadım .
  • 12-01-2025, 01:27:04
    #2
    High Ranking SEO Provider
  • 12-01-2025, 01:28:56
    #3
    aradaki fark tüpçünün parası... taş mı yesin adam
  • 12-01-2025, 01:30:20
    #4
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aradaki fark tüpçünün parası... taş mı yesin adam
    milletin bir kesimi yakında tencerede taş kaynatacak, neyse
  • 12-01-2025, 01:30:51
    #5
    Devam
    Yapılan her zammı sonuna kadar destekliyoruz
  • 12-01-2025, 01:31:04
    #6
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milletin bir kesimi yakında tencerede taş kaynatacak, neyse
    tüpü satan 2 domat 2 biber yemesin mi hocam
  • 12-01-2025, 01:35:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
  • 12-01-2025, 01:36:16
    #8
    Sayın Reisimiz her zaman ki gibi gerekli adımları atmaktadır. Hep destekliyoruz

    Siz bu konu ile neyi ima ediyorsunuz. Dış güçlere çalışıyorsunuz belli ki. Reis oyununuzu yakında bir zam daha yaparak bozacak merak etmeyin.
  • 12-01-2025, 01:36:47
    #9
    r10 üyelerine özel indirim sağlarız tüp konusunda (Ankara içi ulaşabilirsiniz.)