• 09-01-2025, 22:26:00
    #37
    Donanım Haber
    R10
  • 10-01-2025, 02:12:30
    #38
    ekşi
  • 10-01-2025, 07:45:34
    #39
    Youtube
  • 10-01-2025, 11:29:12
    #40
    Ekşi sözlük, Twitter (X),

    hergün olmasada chess.com
  • 10-01-2025, 13:04:21
    #41
    r10 niye hariç hocam burada herkesin cevabı o olur ama ben bir de ekşi sözlük diyorum
  • 10-01-2025, 13:18:11
    #42
    jackhalcarloss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 niye hariç hocam burada herkesin cevabı o olur ama ben bir de ekşi sözlük diyorum
    Zaten r10'dayız diye dedim hocam. Ben konuyu açarken bilmediğimiz vakit geçirilecek başka siteler buluruz diye düşünerek açtım. R10a ben 16-17 yıldır üyeyim, ticaretim dahi olmadığı halde sabah uyandığımda bir gözüm kapalıyken telefomu ilk elime aldığımda direk r10a girerim yeni mesajlara bakarım. Ama bu bana has bişey değil zaten hepimiz aşağı yukarı aynıyız. En çok ben r10a girerim yarışı yapmaya gerek yok diye öyle dedim.
  • 10-01-2025, 19:47:45
    #43
    biriktirdiklerim.com, R10, X,
  • 10-01-2025, 19:50:23
    #44
    r10.net kâfi