2 gündür kargo bekliyorum ne iş hayırdır
Dün sabah gelmiş ve saat 10:15de dağıtıma çıkmış hala ortalarda yok :S
Aradıklarımda ise getiricez efendim getiricez yanıtı alıyorum daha sonrada "okeeeyyy" diye telefon kapanıyor suratıma
2 gündür kargo bekliyorum ne iş hayırdır
Dün sabah gelmiş ve saat 10:15de dağıtıma çıkmış hala ortalarda yok :S
Aradıklarımda ise getiricez efendim getiricez yanıtı alıyorum daha sonrada "okeeeyyy" diye telefon kapanıyor suratıma
Hocam dediğim gibi sizin bölgenizde hafta bir dağıtım var..
Hocam dediğim gibi sizin bölgenizde hafta bir dağıtım var..
Suç size ürünü yollayanda..
Benim bu sabah şubeyi aradığımda öyle birşeyin olmadığını ve öğlene kadar kargonuzu getireceğini söyledi. Haftada bir dağıtım yokmuş dün sadece bir kaza olmuş aynen böyle cevabı aldım.
Birde ben merkezdeyim. Şube bana yürüyerek 10dk mesafede.
Benim bu sabah şubeyi aradığımda öyle birşeyin olmadığını ve öğlene kadar kargonuzu getireceğini söyledi. Haftada bir dağıtım yokmuş dün sadece bir kaza olmuş aynen böyle cevabı aldım.
Birde ben merkezdeyim. Şube bana yürüyerek 10dk mesafede.