• 12-08-2009, 19:03:49
    #1
    Arkadaşlar yurtiçi kargonun çalışma saatlerini bilen var mı?
    Sabah 10:15'de dağıtıma çıkan bir paket hala elime ulaşmadı. (saat 19:03)

    2 şube mevcut biri benim konumum nedeniyle ilgilenemeyeceğini söyledi. Diğer şubedede telefona cevap veren yok 4 saattir.
  • 12-08-2009, 20:21:47
    #2
    Akşam 10.30 da bile kargo geldiği olmuştu. Tüm dağıtımlar bitene kadar çalışıyorlar, sizinki de bu akşam gelir büyük ihtimal.
  • 12-08-2009, 20:46:54
    #3
    MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam 10.30 da bile kargo geldiği olmuştu. Tüm dağıtımlar bitene kadar çalışıyorlar, sizinki de bu akşam gelir büyük ihtimal.
    inş. Hala ümidi kesmiş değilim bugünden.
  • 12-08-2009, 21:16:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yurtiçi Kargo'nun bazı şubeleri nöbetçi olup gece 11.30'da bile kargo gelebilir..

    Bazende Paket çok olunca elinize ulaşması ertesi günü bulabilir..
  • 13-08-2009, 13:47:49
    #5
    2 gündür kargo bekliyorum ne iş hayırdır
    Dün sabah gelmiş ve saat 10:15de dağıtıma çıkmış hala ortalarda yok :S
    Aradıklarımda ise getiricez efendim getiricez yanıtı alıyorum daha sonrada "okeeeyyy" diye telefon kapanıyor suratıma
  • 13-08-2009, 13:49:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür kargo bekliyorum ne iş hayırdır
    Dün sabah gelmiş ve saat 10:15de dağıtıma çıkmış hala ortalarda yok :S
    Aradıklarımda ise getiricez efendim getiricez yanıtı alıyorum daha sonrada "okeeeyyy" diye telefon kapanıyor suratıma
    Hocam dediğim gibi sizin bölgenizde hafta bir dağıtım var..

    Suç size ürünü yollayanda..
  • 13-08-2009, 13:51:28
    #7
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dediğim gibi sizin bölgenizde hafta bir dağıtım var..
    Suç size ürünü yollayanda..
    Benim bu sabah şubeyi aradığımda öyle birşeyin olmadığını ve öğlene kadar kargonuzu getireceğini söyledi. Haftada bir dağıtım yokmuş dün sadece bir kaza olmuş aynen böyle cevabı aldım.

    Birde ben merkezdeyim. Şube bana yürüyerek 10dk mesafede.
  • 13-08-2009, 13:52:54
    #8
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bu sabah şubeyi aradığımda öyle birşeyin olmadığını ve öğlene kadar kargonuzu getireceğini söyledi. Haftada bir dağıtım yokmuş dün sadece bir kaza olmuş aynen böyle cevabı aldım.
    Birde ben merkezdeyim. Şube bana yürüyerek 10dk mesafede.
    o zaman 10 dk bilgisayara ara ver git kargonu al
  • 13-08-2009, 13:54:14
    #9
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman 10 dk bilgisayara ara ver git kargonu al
    Neden gidip ben alıyorum ?
    Adrese teslim kargo onların işini ben yapmam